Nu är det dags att planera för höstens första nummer med tre starka teman: Bränslehantering, Skogsbränsle och Energiåtervinning ur avfall.
Dessa områden engagerar både våra annonsörer och läsare. Vi ser ett ökat antal läsare på webben i samband med att detta nummer kommer ut. Självklart har vi flera attraktiva format för att synliggöra företag även digitalt. Vi fortsätter med erbjuda köp av annonslänk i översikter och artiklar som vi publicerar i e-tidningen samt som inlägg och sprider i våra sociala kanaler, Facebook, Twitter och LinkedIn.
https://www.youtube.com/watch?v=onCAlYdh7RI
Huvudtema: Bränslehantering med sönderdelning och sortering
• Stor marknadsöversikt – Utrustning för bränslehantering, sönderdelning och sortering
• Produktnyheter, företagsnyheter och exempel på leveranser
Fokus 1: Skogsbränsle
• Lagring av trädbränsle – nya rön och erfarenheter med avseende på brandsäkerhet och effektivitet.
• System för bättre kontroll på biobränsleflöden.
Fokus 2: Avfall för energi
• Vi kollar status för befintliga och planerade anläggningar för energiåtervinning från avfall.
• Uppdatering av nya projekt och trender inom energiåtervinning från avfall.
Nya projekt
• Vi presenterar flera nya investeringarna anläggningar för att göra el, ånga eller värme med biobränslen.
Boka annons!
En tryckt tidning läses aktivt och under lång tid. Vi kombinerar print och e-tidning för att ni ska få så stort genomslag som möjligt och nå samtliga målgrupper
Bioenergis översikter är unika i sitt slag och eftertraktade även från andra media i branschen, vilket är ett gott betyg. Missa inte möjligheten att nå en ny kund, skapa en ny dialog, hitta en ny medarbetare eller göra nya affärer.
Passa på att synas i Sveriges bästa branschtidning inom energi! Kontakta Sofie för offert, sofie@bioenergitidningen.se
Se hela mediaplanen samt vår exklusiva sommarkampanj
Tipsa oss!
Vi vill ha tips på fler spännande projekt! Mejla Sofie eller chefredaktör Anders Haaker, anders.haaker@bioenergitidningen.se
100% till 5000 + 2000
Vi erbjuder 100% bioenergi, inget mer och inget mindre. Bioenergi är bäst på att matcha specifika målgrupper mot våra teman. Det är vi kända för och stolta över. 5000 aktiva aktörer i branschen får tidningen i print, vi har även ett snitt på runt 2000 läsare per vecka på bioenergitidningen.se
Målgrupper
Bioenergi nr 4-2021 nummer skickas ut i extra upplaga till; skogsentreprenörer, industriföretag, transportföretag, skogsindustri samt värme- och kraftvärmeverk i Sverige samt i viss upplaga även i Finland, Norge och Danmark, då framförallt till planerade eller nya anläggningar.
Materialdag
Materialdag den 13 september, utgivning vecka 38 (22 september).